کارشناسان آموزش

خانم سلیمانی : کارشناس رشته‌های مکانیک و تعمیرهواپیما، مهمانداری، بازسازی و عیب‌یابی پهپاد

خانم بنگر : کارشناس رشته‌های خلبانی و اویونیک هواپیما

خانم فرامرزی : امور مدرسین و کلاس‌ها

شرح وظایف کارشناسان آموزش :

  1. برنامه‌ریزی دروس با هماهنگی گروه‌های مختلف آموزشی دانشکده و دانشگاه
  2. تنظیم و اعلام ساعات دروس نظری و عملی و کارآموزی دانشجویان به صورت برنامه هفتگی با هماهنگی اساتید و مسئولین کارورزی
  3. ثبت دروس، کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور
  4. کنترل حذف و اضافه‌های دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور
  5. کنترل حذف تک‌درس دانشجویان رشته مربوطه با هماهنگی اساتید مشاور
  6. تنظیم و ارسال دعوت‌نامه اساتید
  7. کنترل تشکیل کلاس‌های دانشکده بر طبق برنامه پیش‌بینی شده و جبرانی و ثبت در فرم‌های مربوطه
  8. کنترل و بررسی وضعیت کلاس‌های درس از لحاظ وسایل آموزشی و کمک آموزشی
  9. همکاری در برگزاری امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم
  10. انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی، ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل، تعداد ترم مشروطی
  11. پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل، اعلام اتمام سنوات، اعلام مشروطی
  12. تکمیل درخواست‌های دانشجویان مهمان، انتقالی، تغییر رشته، تایید و ارسال به مدیر آموزش دانشکده
  13. تنظیم برنامه امتحانات و دریافت تائید مدیر گروه آموزشی مربوطه، ارسال دعوتنامه ممتحنین و مراقبین، تهیه صورت‌جلسه امتحانات و گزارش اجرای امتحانات
  14. تحویل کارنامه ترمی به اساتید راهنما و حل مشکلات آموزشی دانشجویان مانند ترم مشروطی، سنوات آموزشی
  15. اعلام اسامی دانشجویان مشروط، ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به مدیر آموزش
  16. پیگیری و دریافت لیست نمرات پایان ترم، انجام امور اصلاح نمره
  17. تکمیل فرم‌های مربوط به قرار داد حق التدریس اساتید
  18. صدور گواهی تدریس اساتید در پایان هر نیمسال
  19. تحویل فرم فعالیت‌های آموزشی استادان گروه مربوطه یک ماه قبل از پایان کلاس‌ها به اساتید
  20. دریافت و کنترل فرم‌های فعالیت‌های آموزشی استادان رشته مربوطه
  21. مطالعه کامل دستورالعمل‌های اجرائی واصله جهت داشتن اطلاعات و تسلط کافی به قوانین و مقررات آموزشی
  22. بررسی و کنترل واحدهای گذرانده و باقیمانده دانشجویان در ترم تسویه
  23. بررسی پرونده تحصیلی دانش آموخته از هنگام ثبت نام تا زمان دانش آموختگی بر اساس قوانین تدوین شده
  24. انجام کلیه امور فارغ التحصیلی دانشجویان و ارسال به اداره آموزش دانشگاه
  25. انجام امور مربوط به بایگانی پرونده‌های دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل
  26. استعلام از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره‌مندی دانش آموخته از امکانات صندوق‌های رفاه
  27. تایپ و ارسال مکاتبات با اداره آموزش دانشگاه و سایر ارگان‌ها
  28. بایگانی نامه‌های دریافتی
  29. ‌انجام سایر امور محوله

شرح وظایف امور مدرسین و کلاس‌ها :

  1. نظارت بر تشکیل کلاس‌های درسی دانشجویان بر اساس برنامه‌های  هفتگی آموزش
  2. انجام هماهنگی‌های لازم برای جلسات تشکیل نشده اساتید در اولین فرصت ممکن به منظور جبران کلاس‌های معوق
  3. کنترل تشکیل روزانه کلاس‌های درسی و ثبت و تایید آن‌ها و یا ثبت عدم تشکیل کلاس
  4. نظارت بر سیستم‌های رایانه‌ای و ویدئو پروژکتورهای کلاس‌ها به منظور حفظ آمادگی آن‌ها برای استفاده اساتید و پیگیری حل مشکلات موجود در این زمینه
  5. اطلاع رسانی دقیق و به موقع در مورد تشکیل جلسات جبرانی کلاس‌ها  برای دانشجویان
  6. اطلاع رسانی دقیق و به موقع در مورد عدم تشکیل کلاس‌های ملغی شده برای دانشجویان
  7. جمع آوری لیست‌های حضور و غیاب اساتید و تحویل آن‌ها به مسئول آموزش یک هفته مانده به شروع امتحانات

شرح وظایف امور مشمولین :

  1. درخواست معافیت تحصیلی از معاونت وظیفه عمومی ناجا برای دانشجویان پسر
  2. مکاتبه با معاونت وظیفه عمومی جهت ارفاق سقف سنوات تحصیلی برای دانشجویان
  3. مکاتبه با پلیس +10 جهت ابطال معافیت تحصیلی دانشجویان انتقالی، انصرافی، اخراجی
  4. تائید گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان پسر جهت گواهینامه و معافیت‌های خاص
  5. مکاتبه با معاونت وظیفه عمومی  جهت مجوز موقت خروج از کشور برای دانشجویان پسر
مرکز علمی کاربردی هواپیمایی ساها